alegerea e a ta!


Viața este o continuă dilemă. Un neîntrerupt șir de decizii de importanță variabilă.

În orice situație, există cel puțin două variante pe care trebuie să le iei în considerare pentru a face cea mai bună alegere.
Pentru că de alegerea aceea depinde cursul pe care îl va lua viața ta.

Întotdeauna ai de ales.

Sunt unele lucruri care nu depind de noi: dacă plouă sau e soare, dacă trenul vine sau nu la timp, dacă cea mică îți pătează cu suc de fructe bluza favorită tocmai când te pregăteai să ieși grăbită pe ușă...

Dar toate aceste aspecte asupra cărora nu deținem controlul sunt doar un procent de 10 %, conform principiului lui Stephen Covey ( https://www.stephencovey.com/blog/).

Restul, de 90%, depinde în totalitate de noi.
Este, de fapt, răspunsul nostru, reacția noastră la respectiva situație.

Felul în care noi alegem să reacționăm determină cursul evenimentelor.

În loc să te revolți, să țipi, să înjuri, să te lamentezi sau să te îndopi cu antidepresive, ai putea să iei atitudine, să râzi, să inspiri adânc și să realizezi ce mică importanță au lucrurile care te-au scos din țâțâni, cât de nesemnificative și date uitării vor fi peste un timp.

Atunci când te enervezi nu mai ești la fel de lucid și nu mai ești la fel de eficient. Păstrându-ți calmul ai mai multe șanse să găsești o soluție creativă la problema care te-a bulversat.

Așa că, haideți să încercăm să fim mai buni, mai răbdători, mai generoși, mai veseli!

Să ne purtăm cu ceilalți așa cum am vrea ca ei să se poarte cu noi!

Despre mine

Fotografia mea
Cluj-Napoca, Romania
Cuvântul care mă caracterizează cel mai bine e „INDEPENDENȚA”. * Eu fac doar ce vreau, cum vreau și când vreau. Evident, când refuz să fac ceva ce „trebuie”, îmi asum consecințele. * Dar am observat că, atunci când faci doar ce vrei, o faci cu mare plăcere, iar rezultatele sunt foarte bune. * Îmi place să mă ocup de cele două fete minunate ale mele, Alexandra de 7 ani și Andreea de 2 ani. Alex învață acum să scrie și să citească, iar la toamnă va fi în clasa I. Deea se pregătește pentru grădiniță, învățând poezii și cântecele. Ador să le răsfăț cu mâncăruri bune și sănătoase, cărora le dau cele mai interesante nume (specialitatea lui Shrek cu viermi de mlaștină- adica orez, grătar de stegozaur, cremă de fructe preistorice cu iaurt...) * În rest, îmi place să fotografiez tot ce văd interesant, în special fetele mele și peisaje.